28 Mart 2012 Çarşamba

Alize Dantela İpinden Fular...

Bu kış çok moda olan Alize Dantela İpinden fırfırlı fular ördüm... Ben beyazı tercih ettim ama diğer renklerinede bayıldım.Ben ki örgü özürlü:) biri olarak heralde bol bol diğer renklerinden de öreceğim... 
Yapılışına gelince o kadar kolay ki (ben bile ördüysem) :)) 1-2 saatte çabucak örülüyor.


Ben 4 ilmekle başladım. Siz 4 ile 7 arasında yapabilirsiniz.

4 ilmekten ilkini 3. delikten aldım. diğer ilmekleri normal ördüm. Her dönüşte ilk ilmekleri 3. delikten alarak ördüm.





yapmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin, sevgiyle kalın...




ve bunlarda hızımı alamayıp ördüğüm diğer renkteki fularlar hepsi sahiplerini buldu bile...


1 yorum:

  1. Merhaba tek bir ip yeterli oluyor mu acaba örmek istiyorum da bir tane mi iki tane mi gider bilemiyorum

    YanıtlaSil