27 Mart 2012 Salı

Ahşap anahtarlık boyadım...

Kaç zamandır eşimle ne zaman evden çıkmaya kalksak bir anahtar krizi yaşanıyor. Dönüp dolanıp anahtar arıyoruz. Hatta çoğu zaman arabasının anahtarlarını bile koyduğu yeri hatırlamıyor. Hal böle olunca bende bu duruma bir çare düşündüm. Ahşap bir anahtarlık alıp boyadım ve kapının girişindeki megafonun üstüne astım.

Nasıl yaptığıma gelince Önce isteiğim renklerde evi ve çatısını boyadım. Kırmızı çiçekler peçete dekupaj, eski bir dantel parçasından evin perdelerini karton parçasından da kapısını kesip yapıştırdım.
Ve son olarak evde kalmış ve bayatlamış badem şekerlerinden(!) de iki tane alıp uğur böceği şeklinde boyadım ve evin çatısını yapıştırdım. Umarım kendileri gibi bizede şans getirirler hep inşallah. :))


Sevgiyle Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder